Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

Εμβόλιο: Δόση 1 στο ‘Αγία Σοφία’

Χθες έκανα την Πρώτη Δόση του Εμβολίου για τον Κορωνοϊό. Της Pfizer.

 


Ελάχιστες παρενέργειες, μία μικρή ζάλη και αίσθημα κούρασης, ευκαιρία για λίγο ύπνο παραπάνω, έτσι κι αλλιώς μου χρειαζόταν.

Και μία ευχάριστη και αισιόδοξη διάθεση, καθώς συνέβαλα και εγώ για να τελειώνουμε με ‘αυτό’, φροντίζοντας για την υγεία μου και την υγεία - ευημερία της κοινότητας και της κοινωνίας.

Φυσικά, η διαρκής και ασίγαστη  νεανικότητά μου εκφράστηκε και στην χωροθέτηση του εμβολιασμού μου. Νοσοκομείο Παίδων ‘Αγία Σοφία’, στο Γουδή. Μια καλή ομάδα, με θετική διάθεση. Τους ευχαριστώ!

Ακολουθείστε στο νέο προσωπικό ιστολόγιο

  Αλλαγή σκηνικού, ανανέωση και μετακόμιση σε νέο προσωπικό ιστολόγιο!   Παραμένουμε συνδεδεμένοι και διαδραστικοί!     ...